maandag 20 februari 2012

Abacadabra 136




De eerste voor het voorjaars/zomerseizoen is af. Het is model A van ABC136 geworden, gemaakt van een zomers katoentje. Ik heb maat 140 genomen en deze past perfect bij Sara. Ik ga er nog een legging bijmaken en dan kan het eerste setje de kast in. En dan volgen er hopelijk nog wat meer setjes voor Sara want als er iemand kleding nodig heeft dit seizoen is zij het wel. Ze is zo hard gegroeid de afgelopen tijd, dus dat houdt mij wel even van de straat ;-))) Op het programma staan eerst een aantal jurken, die wil ze nog steeds erg graag dragen en ik vind ze leuk om te maken, komt dat even goed uit ;-)
Toen ik de nieuwe Abacadabra patronen zag viel mijn oog gelijk op dit jurkje, ik had nog niet direct in de gaten dat er twee verschillende jurkjes op het patroon staan, dus model B is een leuke bonus die ook op mijn -inmiddels lange- "to-do list" gaat. Maar eerst ga ik beginnen aan een van de andere nieuwe ABC patronen.

10 opmerkingen:

Marieke zei

Wat een mooi jurkje en zo'n zonnig stofje ook :) Kom maar op met de lente!

Juffrouw Tuttebel zei

Wat een mooi jurkje lekker fleurig!

Esrosa zei

Wat een vrolijk fleurig jurkje, super! Ik heb net ook dit patroon gekocht en ga deze ook maken voor de zomer... Leuk gedaan!
Groetjes, Esrosa

Zaanse Zolder zei

Wat een heerlijk zomers stofje !

Ellen zei

Wat een vrolijk jurkje. Leuk model ook.

RoosMarijn zei

Heel erg leuk geworden! (En model A was voor mij juist de overwachte bonus! ;-)

Adriana zei

Hij is leuk geworden, leuker dan dat ik hem in wording gezien had. Nu doorzetten met maken, hihi.

Groetjes Adriana

Blomkes zei

Mooi gemaakt! ben benieuwd naar je volgende creaties!

groetje, Elske

Mariette zei

@Adriana: het is ook eigenlijk pas op het moment dat je de strik erdoor heen rijgt, dat er een beetje vorm in komt. Tot dat moment heb ik me ook afgevraagd of het nog goed zou komen met dit jurkje ;-) Maar het kwam goed gelukkig :-))

Mama Deborah zei

Leuke stof, echt zomers